Lördag/Söndagmorgon

 
Fundering 1 :
Är det fel att göra på sitt egna sätt när man fostrar sin hund ? Och att inte andra då kan acceptera att man vill och gör på ett sådant sätt? Jag har vara några enstaka vänner som lyssnar på det jag säger. Och att det inte ska vara på just de sättet jag vill och att det då är fel? Egentligen så finns de välla inge rätt och fel? Självklart ska man ju inte slå hunden eller så. Men jag menar på  det sättet  man lär hunden? För Rex som jag har säkerligen skrivit många gånger är mitt allt så vill jag hans bästa! Och att då någon bara kommer fram till mig och talar om att jag inte kan göra något rätt och att jag inte kan ta hand om honom så brister allting. Jag blir skitarg! För att Rex är min lilla bebis  som jag alltid tar i första hand, han är ett av de viktigtaste i mitt liv :)<3
 

Fundering 2:
När man kollar på en film på bio och man har sin pojkvän/sambo/fästman i stolen brevid så finns det inge bättre, och det jag har funderat på är att om man sitter och håller handen och hånglar.. Hur mycket minns man då av filmen ;)? haha, det va något jag och Tilda satt och pratade om för en liten stund sedan på skype. Om hur skoj de skulle vara egentligen att missa mkt av en film som man har längtat efter att se ? Jag tycker att det är jättemysigt att åka på bio med Robbin och bara mysa till det, men att sitta nära och bara hålla handen. Va tycker ni?:)
 

Fundering 3:
Jag läste en annan tjejs blogg i går eller i förrgår, och den handlade om otrohet. Och det fick  mig att tänka mer på det i dag också för det kom upp i minnet. Och varför vara otrogen om man har en kille som är den bästa killen man har haft eller älskar mest av allt? Vad vinner man på det? Och att man kanske har en liten flört och sedan ska man försöka få tillbaka sin andra älskling som man älskade mest av allt och sårade den personen ? Jag skriver lite som henne där att det är ju mycket bättre att göra slut först innan man håller på med den man ville hålla på med? Jag tycker att det är ju mycket bättre än att såra en människa på det sättet.
Visst kan  den andra partnen bli sårad om man gör slut, men då har man ju ändå  avslutat just det förhållandet. Men att då kanske vänta ett litet tag på att bli tillsammans med nästa person. Så den andra kan få lite tid att läka. Så man inte bara gör slut och efter någon timme blir tillsammans med den andra som man vart kär i. Men hur tycker ni om allting? Jag tycker på detta sättet att det är ju 100000000000 gånger bättre att göra slut innan man hittar en ny som man kanske strular med eller något annat. För det är ju inte så skoj att komma på någon med otrohet!
 

Fundering 4:
Har storlek  på bröst all betydelse? Eller är det bara att man ska vara sig själv och att personligheten ska vara bättre än att man ska ha värsta stora brösten? Jag fick en jävla komlimang för ett tag sedan, och då blev jag jämnförd med en kille?! Vilket jag tacklade det som om jag hade de minsta brösten i världen! Men det har välla ingen betydelse i alla fall? Utan att man ska vara nöjd med den kroppen man har. För man får ju en kropp, och så som man är, så är man ju vacker i alla fall! Det är i af  så jag känner mig, att man är så vacker precis som man är, och att man verkligen inte ska behöva skönhetsoperera sig för att vara vacker,som jag känner så är alla människor vackra! :)
 

Fundering 5:
Sen är det ju lite funderingar  runt att kunna ge människor en andra chans.. Jag har svårt att ge vissa människor en andra chans. Men man lär välla försöka så gott man kan? Eller ska man bara ignorera det och hoppas på det bästa? Menar jag visar rätt tydligt på de människorna jag inte gillar. För att jag är en sådan människa. Första intrycket är ju jävligt viktigt, och så om man failar det tillfället och är något jag inte riktigt klarar av och att man beter sig på ett sätt som jag inte tycker e acceptabelt. Som tex otrohet, fuckar ur helt och håller och bara skyller på alkoholen.. Funkar inte så för mig! Men hur tycker ni? Hur långt kan man ge människor en andra chans om dem gör bort sig så illa så i ens ögon så man inte kan förlåta dem?
 
Nu va de mina funderingar!
Hejdå!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0