Måndag =)

Det blev rätt sent i går, 02.45 så va de så jag stängde ner datorn. Snacka om man man känner av de lite i går.  I dag har jag haft rätt mkt i tankarna.
 
  • Att ner värdera människor som man inte ens känner till fullaste lag? Är det verkligen så det ska gå till? Menar alla människor är lika mycket värda oavsett färg,utseende, personlighet! Alla människor är på sitt egna sätt unika!Det är något som man ska ta till sig och lära sig om. För att samhället vi lekver i idag så visar inte människor varandra respekt om man inte känner varandra eller är vänner, men ändå man ska ju kunna vara artig och hejja, det är något man ska kunna göra. Utan att få en konstig blick som säger "stick här i från". Jag är alltid trevlig, eller i af försöker vara om någon försöker fråga efter vägen eller har en fråga vart något ligger.

  • I bland funderar jag på hur människor kör egentligen?! För i dag så va den en bil som körde ut mitt framför mamma och mig, med både ludde och rex i bilen. Hur jävla arg blir man inte?!Tänk jag och mamma kunde ha krockat, och visst, de gick inte fort, men ändå 40-50 km/ timmen.  Men vilka jävla puckon som bara kör ut utan att titta åt båda hållen?! Jag blev rädd och arg, för tankarna snurra och jag trodde att jag skulle dö eller mamma eller hundarna, för hade inte mamma hunnit bromsat så hade de blivit en krock tack vare de idioterna..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0