Onsdags =)

 
Jag var med på sommarkväll i dag och då så var sean banan och Molly sanden där. Och de har fått mig mer att kunna vara just mig själv och inte jämnföra mig med de andra som jag har lyckats gjort ett ex antal gånger. Och de hade så bra budskap och sa så peppande saker om allting, att man ska vara sig själv ! Och hur rätt är inte de då?!=D
Jag vart sjuk peppad och jag började stormtrivas med mig bara just precis direkt ^^ Vet inte om det var för de orden värmde och att det var verkligen behövde höra. Några Idoler som säger sådant. Som Sean Banan sa: Alla kan vara sin kung eller drottning. Vilket jag tycker lät så bra, för det är ju verkligen sant! Att man kan vara just den man är och vara sin egna kung! Jag blev så sjukt peppad över det så jag kunde inte sluta le när jag satt och tänkte på det just nu. För att sådant peppande borde man behöva varje dag ! Tack Sean Banan och Molly Sanden! :D
 
Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0