Snabba funderingar

Det är så mycket som man tänker på, det va visserligen ett bra tag sen jag skrev. Men jag har tänkt på de där med killar, vissa killar som måste ha kontrollen över sin tjej när det är i ett förhållande. Menar alla människor måste ju kunna få kunna ha sin egna vilja utan att bli kontrollerad och blir bestämd över man ska göra eller tycka.? OCh hur ska man känna inför vänner som ska tycka eller bestämma över va man ska tycka eller göra? Eller är det bara så att vissa människor ska ha rätt eller bara måste kontrollerade? Det är något jag har tänkt på, att människor måste ha något att bestämma över. Eller ja vissa människor som ska hålla på. Sen tänkte jag på människor som ska lägga sig i en annans liv och bestämma över ens beslut man tänker göra med saker och ting. När jag va mindre så hade jag någon som alltid skulle bestämma över mig som inte ens va mina föräldrar. Vilket jag inte riktigt kunde förstå. Eftersom att är man hemma och då är de välla ändå ens föräldrar som ska bestämma över en? Och nu när man är vuxen då? Hänger inte alls med, för att jag känner mig inte så vuxen, eftersom att det finns fortfarande folk som ska bestämma. Men annars får man ignorera dem som håller på. Men jag är rätt glad 22 åring, det är väldigt skoj^^ Att det verkligen är 22 år sen jag föddes ^^ 22 år och 1 dag i dag^^

Några idéer om hur man kan känna sig piggare och få upp konditionen ? Vill ha bättre kondition, eftersom att jag har blivit så lat nu mera ^^ haha! Men ska verkligen börja gå med långa promenader ;D Det är så mysigt att gå lååånga promenader med hunden och när det är fint väder^^ Natti^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0