Tisdag =)

Dagen har varit jättebra, jag har funderat på en massa olika saker, just med de dära att vissa är så snabba och ska packa till de ska åka bort, jag vet att jag är en av dem, men varför måste man ha så bråttom? Är det bara för att man är rädd att man ska glömma sakerna eller bara att man vill vara ute i god tid?
Jag tror att jag packar så långt i förväg för att jag är rädd för att glömma saker, och att jag ska komma på något innan man ska ha med sig och komma på det jättesent. Och jag har tänkt på de dära med att skaffa surfplatta, jag vill ha en då jag inte ska behöva ta med mig min dator. Något som är mindre och ändå kan kolla fb och kunna blogga. =)
Min andra riktigt stora fundering är : När är man redo för att bli förälder? Är det när man är gravid eller kan man vara det långt före ? Och om man inte hinner bli redo innan? Eller styr hormonerna och modersinstinkter detta? Jag tror att modersinstinkter styr det hela. Att dem kommer några månader innan man blir mamma =)

Med hundar säger dem att det först är diciplin,beröm och kärlek i slutet. Vilka håller med om det? Jag är ju ett stort fan av Cesar Milan. Och jag tror på det han säger, för att man ser på programmen hur fort dem lär d´sig det som han vill att de ska göra, och det tycker jag är så coolt.
Jag och min kompis Jenny pratade i dag lite om skolan då vi gick, och då pratade vi lite om va man kunde minnas och det man skulle vilja ha lärt sig lite mer om. Jag tycker mina tre år på gymnasiet var väldigt bra för mig, att jag verkligen fick lära mig en massa saker och saker som kan vara så hilma bra att veta och speciellt kunna!
Nej nu ska jag snart sova ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0