Tisdag, många lärdomar =)

 
Ja det är många lärdomar som jag har lärt mig i dag =) Att man egentligen inte ska oroa sig för allting jämt, att faktiskt vissa saker löser sig, utan man behöver vara rädd för typ allting.
Det andra jag har lärt mig är att man inte ska låta människor driva med en, eller säga att man är tråkig att vara med en och sedan bara vara intressant när det duger för den personen.
Och att man ska försöka vara trevlig mot någon man inte gillar är ju inte det lättaste, men jag visar nog för tydligt att jag inte gillar just en person. Det va i veckan då jag va hundvakt åt mamma och pappa så träffade jag en som jag verkligen inte  tål och jag ska försöka vara trevlig och ska säga att mamma och pappa jobbar. Hmm? Gick det bra eller gick det bara jävligt dåligt? Jag tror att han märkte det jävligt tydligt i af.
Jag fyller år om 5 DAGAR! :D Är ju överlycklig ju! =D Ska börja baka snart;D
 
Dagens snabba funderingar:
  • Vad är viktigast? Att bry sig om va alla andra tycker eller tycka de man själv gilllar?
  • Läskiga killar, som verkar trevliga, men är rätt tjatiga? Läskiga eller bara att man inte hänger med på saker? Eller menar bara dem bara väl? Som jag åkte till huddik då en kille kommer fram till mig och frågar vart jag ska och rycker av mig tågbiljetten innan jag ska på tåget, för att han ville åka samtidigt med mig? Läskig eller vad?

  • Är det utseende eller personligheten killar går efter? Menar det viktigaste för mig i af är personligheten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0