Torsdagsfunderingar

Jag har tänkte, just de dära med hundar och katter. Just med att dem ska "hata varandra" Och vara emot varandra så mycket i början. Men att det går så mycket bättre efter hunden och katten har fått lära känna varandra. Av andledningen jag skriver detta är för att jag fick hem Zelda i dag. Och när vi satt ner henne och rex kom fram mot hennes lilla space och hon fräste och hade sig. Men så fort jag tog bort Rex och lät henne  gå och utforska så gick det genast mycket bättre, då var hon lika kelig som hon alltid är. Men jag kom bara och tänka på det. För det heter ju katt och råtta och hund och katt. För att de båda två jagar varandra. Vilket egentligen är helt sjukt egentligen. För att de katter jag har/haft har det varit de två första dagarna som har varit jobbiga och sen har det bara gått bättre och sen leker de med varandra och så. Men jag är lycklig i dag, att jag har världens bästa djur och familj^^ Vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dem. Och jag  får inte glömma mina vänner heller. Det är det bästa i mitt liv<3
Tänkt lite på de där med tur i spel och i kärlek. Som i dag, då vann jag för fösta gånen jag spelade bilbingo. Och jag tycker att jag har både tur i kärlek och i tur i spel som bara är i bland. Men kan man inte ha båda? Eller betyder det att man intekommer att lyckas i spel eller i kärlek lika bra nästa gång? Jag har inte riktigt fattat allting med som har att de att göra jämt, kan vara för att man får höra lite olika varje gång. Men jag har haft en väldans tur i rätt mkt, som i underbara vänner och familj.
Men nu ska jag ta och sova snart tror jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0