Dag 14 – Dina rädslor.

Japp, mina rädslor är många.

  • Att bli lämnad ensam

    -Att bli lämnad ensam och inte att någon vill hitta på saker längre.


  • Att bli övergiven

    -Nästan som att bli lämnad ensam, men jag är sjukt rädd för att jag ska inte ha någon längre.. Ingen som vill vara med mig eller ens prata med mig,och  att jag inte ska få träffa mina nära och kära. Inklusive mina djur.

  • Att mina föräldrar ska dö..

    - Det är jag jätterädd för, att mina underbara föräldrar ska dö. Innan man hinner göra allting med dem. Att jag inte ska få så mycket tid med dem. Typ att de ska dö  långt innan i olycka eller så.

  • Att inte komma på något jag ska göra med mitt liv, om jag inte kommer in på det jag vill.

    - Typ att jag inte ska klara matten så jag inte kan komma in på Socionom eller att jag inte kan komma in på hälsopedagog. Det är jag rädd för. För jag vill verkligen komma i gång med allting:)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0