Dag 20 – Berätta vad du helst gör på helgerna.

Det jag helst gör på helgerna är att vara med mina vänner, ut och gå, åka och väva och vara med familjen:) Även att få göra allting jag gillar, typ bara få vara och ta dagen som den kommer om man inte har planerat något :)

Som sagt jag älskar att göra saker, virka och sticka är också något för mig på helgerna :) Men det märks va man gillar att göra, mina helger består oftast av att vara en sväng med mina föräldrar och väva och gå promenad med hundarna :) Eller vara med vänner :) Eller så går man över till älsklingens föräldrar och är dära och har det bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0