Funderingar onsdagkväll/natt

Jag har mycket tankar och funderingar som jag har haft ett tag nu. Och det är rätt mkt ändå att kunna tänka på medans man har varit hära hemma och grejat. Att man har börjat funderat på allt som finns, funnits och vidare med allting.
Menar att man tankar som man inte har haft  på många år och att man inte fattar att allting kommer tillbaka. Men när man gick på högstadiet så tyckte man ju att det va så jobbigt att bo hemma och att man hade bara jobbiga föräldrar och att dem alltid va så hårda. Men nu är det mer åh, tänk så bra man hade när man bodde hemma, med alla saker och allt ^^. På ett sätt så längtar man ju hem, men å andra sidan så är det skönt att få göra som man vill lite mer.

Jag är glad över alla jag har lärt/lär känna.. För att det är så underbart att ha vänner och familj nära. Även fast de iknte kanske bor så nära. Men jag är lycklig även ^^

nu ska man snart lägga sig^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0