Lördag

I dag har man ju funderat massor igen, men vet liksom typ inte va jag ska ta med eller inte. Har så mycket i tankarna så det är inte klokt!
Men jag har haft ett underbart dygn nu i af. Träffat massor av vänner och träffat trevligt folk. Och någon som jag inte har träffat på över 6 månader =) Så äntligen  fick man träffa henne :)
Vackra vovvarna<3
Men att komma till det  jag hade på hjärtat i dag är att man är lite fundersam över just svartsjuka och skillnaden på vad som  är otrohet  för olika par.
  • I mitt och robbins förhållande så har vi gränsen för otrohet på kyssar eller pussar. Jag skulle aldrig gå med på att någon annan tjej skulle få kyssa robbin eller ens taffsa på honom. För att jag tycker det inte skulle vara okej.
    Men i vissa förhållanden så har dem olika regler för det. Vilket jag kan förstå lite ändå, alla är ju ändå inte lika och tycker inte lika.
    Jag tycker att det ska vara från par till par hur man vill ha det i sin relation, även om jag kanske inte har samma åsikter. Jag känner att det viktigaste att man få ha sina egna tankar och åsikter om det.

  • Svartsjuka är något som jag har, och det känns i bland som att det nästan bara är jag som har det. Men jag är även överbeskyddande. För att jag har alltid nog varit rädd för att någon ska ta min kille, vilket har hänt förr när jag va massa yngre.men jag har även lär mig mer och mer. Jag tycker att man blir bättre med åldern. I af jag  har blivit det. Men jag tycker även att det är rätt coolt hur man utveckas med allting .

  • Men vad tycker ni är klart otrohet för er?
 


Kommentarer
Anonym

Jag tycker också att otrohet går vid kyssar och när man taffsar. Alltså tar på rumpa, könsorgan, bröst och sånt.

Svar: De håller jag med dig om!
kakan ^-^

2012-06-24 @ 10:16:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0