Onsdag funderingar^^

Massor av funderingar som vanligt! Jobbiga sådna!
  • Hur kan man verkligen vara en sådan egoist och bara tänka på sitt egna bästa? Och inte bry sig ett skit om sina vänner? Eller typ bara ha kontakt med typ "sina vänner som bara kan hjälpa och göra allting åt en" är det den människan man har valt att vara? Menar inget illa mot dem som kanske inte alls tänker så långt. Men som jag känner i bland är att andra bara skiter verkligen hur andra känner och mår, och inte bryr sig i om dem sårar en. Hänger inte alls med på det! Va tycker ni? Kom gärna med era åsikter!
  • När kan man säga att man är vuxen? Egentligen måste man växa upp till punkt och pricka? Och bara för att man är på ett småbarnsligt sätt betyder de bara att man är en tönt? Eller bara att man inte alls kommer att växa upp? Jag kan lätt säga att jag inte är helt vuxen en! Men jag skulle aldrig vilja bli helt vuxen, bli en stel pinne som aldrig vill ha skoj och som kan latja till det lite! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0