Regn dag =/

DAgen med massa regn. Men när jag va inne i stan och träffade en kompis så efter jag hade följt med till tåget och sedan skulle mot stan igen så börja jag funera lite. 
Det är så mycket runt om kring, och man kan inte riktigt hänga med på allt. Men jag gillar Gävle, det är lugnt och inte så mycket stress. Jag blir lite mer stressad när jag är i Uppsala. Men det kan vara för att man nog är mer van att vara i Gävle. Men det är i af fint på båda ställena ^^
 
Det jag funderade på var att alla år sen jag började åka till stan själv med vänner och så, och då började det slå mig att alla roliga stunder man har med sina vänner och alla roliga saker man gör tillsammans, shoppar och massor annat! Saknar att man inte är mer i stan. Och då är det bara att hoppas att man kommer in =)
 
  • Även detta med att om killar har många tjejer och one night stands så är det häftigt och om en tjej skulle ha det så skulle hon bli kallad för en massa saker, fattar inte vad som egentligen ska vara skillnaden? För att det är ju ändå samma sak, förutom at det är olika kön. Men det är väl så det samhället är uppbyggt nu mer och det är bara så det har blivit. Vilket är tråkigt, för både killar och tjejer är ju lika mycket värda och det är hemskt att det har blivit såhära..


  • Sedan med att det är så dyrt att åka buss nu mer?! Allting blir bara dyrare och dyrare,  hoppas i af inte busskortspriserna höjs.. Men såklart att dem höjs tack vare att det finns folk som saboterar saker och då lär de ju till sist höja priserna. Det fattar man ju.

  • Vet ni någon bra surfplatta med mobilt bredband för en billig peng:)?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0