Tisdagkväll= Pluggning av matte och funderingar.

Alltså, matte är fan inte min starka sida! Men G ska jag HA i kursen, men så som det går nu så verkar de som om jag inte klarar det, vet inte heller va som gick fel.
Klarade ju alla småproven fram till man åkte till huddik, men sen gick de inte alls :S
Men nu har jag provet i morogn, klarar man av det eller är det bara för att man är för nervös? Ska ju vara så mycket man ska tänka på och allting annat, jag är rätt orolig av mig, så jag kan knappt ana hur detta kan gå för mig, men jag hoppas på det bästa och hoppas att jag klarar det jag kan och ska.

Funderingar? jaadåå! Det kan jag lova att jag har!!
  • Hur kan man träna bort blyghet? Menar om jag ska på en jobbintervju så kommer jag knappt våga prata. Hur ska man bete sig när man ska träna upp det? Menar kommer ju knappast kunna jobba med folk och där man möter nya människor varje dag och kanske ska prata om hälsa och så?

  • Romantiska filmer, är det bara för tjejer? Eller kan även killar gilla det massor? Jag vet ju att min robbin inte är särskillt intresserade utav sådna filmer. Men jag vet även tjejer som inte är det. Att det blir lite för mkt romantik och att det nästan är samma sak i alla filmer. Men va tycker ni som läser min blogg? Va tycker ni om för filmer?

  • Och godis! Det är bara något jag började tänka på just precis nu! Att det ska vara så svårt att sluta kunna äta det, så man kan minska ner på det lite, för jag menar, det är ju bara försvårt att låta bli det som är så gott! Jag tycker att det är så coolt att dem som verkligen klarar sig utan godis är så hilma duktiga! Jag tycker att det är jättesvårt! Vet knappt att jag skulle klara det, men jag funderar, om jag ska försöka i en månad, från 1 juli till 1 augusti, Men på min födelsedag kan man ju äta lite ;).

JA det är välla bara detta som jag har funderat på mest i dag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0