Torsdagsfunderingar

Har funderingar i dag med, rätt coolt att jag har orkat att uppdaterat typ varje dag! Annars brukar jag inte orka göra de:P
Annars brukar jag ju inte orka varje dag^^ Men det är coolt^^ Kanske har blivit duktig på detta då ;D
 
  • Varför är man oftast orolig för saker som man egentligen kanske inte behöver vara orolig över? Och vara nervös när man har gjort sakerna flera gånger? Hänger inte alls med i svängarna i mitt lilla småvirriga liv i bland, jag skriver oftast massor om mig kanske. Men det är ju lite som det är med mig, jag måste få skriva av mig och speciellt om allting som jag har funderingar på och allt sådant.

  • Skräckfilmer tycker jag är jätteskoj att kolla på, men de säger att vissa skräckfilmer är verklighetsbaserade, men känns dem mer läskiga då? Eller är dem bara lika läskiga? Eller för dem som inte tycker att skräckfilmer är läskiga som bara tycker om att de kommer och hoppar fram något då och då? Jag älskar att kolla på skräckfilmer, för att mamn ska se hur och om man blir rädd^^

  • Någon som vet om nikon s3300 är en bra kamera? :D Skulle vilja köpa en och vill veta vad ni tycker om någon av er vet hur bra den är :D

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0