1 mars! :D

Om prick en månad åker jag till huddik, ska bli sååå skoj att få åka i väg snart dit och lära sig massor ^^ Gillar det ^^ .
Vill ut på fotorunda i morgon ^^ Är sååå fint väder som det har varit nu ett par dagar ^^
Ja vad mer ska man göra mer för skoj nu då ? ^^ Har inte något att göra och jag är inte ens trött en xD jag sitter och funderar på att kanske ska ta och greja lite i garderoben   och kolla lite på vad för kläder jag ska ha på mig i morgon ^^ och sen ska jag kolla lite på va för kläder  man ska ha på sig på lördag ^^ Vet inte än ^^

Ja i dag gjorde jag ett prov och allting gick bra tror jag ^^


Bebisen när han var liten^^ Mysis ^^

I morgon ska man fixa lite granna och ha det bara bra ^^
Ska plugga lite i helgen, eller ja, på söndag i af^^, och kanske en stund i morgon ^^Mamma och pappa ska vara hundvakt åt Rex  från lördagen till söndagen ^^ Så en trött vovve får man hem på söndag^^ Och som jag kommer att sakna min lilla sötgos! :D Älskar min lilla Rex jag ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0