Dag 1 -Presentera dig själv!

Ja nu ska jag presentera  mig själv, Hej!
Jag heter Kitty och bor utanför karlholm ca 4 km dära i från. Jag pluggar på komvux och jag pluggar distans från en högskola i Huddik, eller ja, Folkhögskola. Med vävning och det är superskoj! Har lite olika träffar i då och då^^
Jag bor med min sambo, min underbara hund Rex och Min katt Busan. Mitt allt <3!
Jag har underbara svärföräldrar och älsklingens syskon. Och har mina underbara föräldrar och  en vovve ludde och 3 katter och en storebror som kan vara jävligt jobbig i bland. Snarare oftast ;P
Har träffat  en tjej som heter Tilda som är som en storasyster för mig, och hon har två döttrar, Lilly och Jessica^^. Och Jessica är min guddotter och är helt underbar liten tjej på två månader och 1 vecka och Lilly är 12 år som hon fyllde i 2 januari. Lika söt hon med ^^. Och hennes sambo daniel som är som en storebror som man bara kan önska sig i bland^^ . Och jag bor nära mina föräldrar, är jävligt mammig, pratar med mor varje dag.
Har massa fina vänner som är dem bästa verkligen^^
Tror de va allt ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0