Dag 13 - Låtar jag kan lyssna på om och om igen.

haha oj, nu lär listan bli lång! Tycker att det finns så många  av dem för mig. Men jag kan rada upp några som jag kan lyssna om och om igen på:)Ingen speciell ordning utan bara helt random ^^
  • Looren- Euphoria
    Asbra låt som man kan lyssna om och om igen på :)
  • Danny-Amazing
    En bra låt även detta :)
  • Ola-Unstoppibule
    också bra :D:D
  • Bullet for my valentine- Tears don't fall
    Kärlekar låten! :D
  • Sara löfgren- Starkare
    En låt som gör mig så mkt mer uppåt och vet att ingenting ska få trycka ner mig.
  • Även mycket Techno låtar som jag bara älskar. Som jag inte alls kan alla namnen på ^^
  • Robyn- Call yourgirl friend
    Påminner mig om sommaren som var, när man satt med en av mina bästa vänner och lyssnade på denna i stan ^^ Love it very much ^^
  • Eric Saade -Popular
  • Eric Saade-hearts in the air
  • When childrens cry
  • Kizz- Heavens on fire
  • Danny-Cassandra
  • Alicia keys- No one

Ja det är nog dem jag kommer på nu ^^ Men det är bara några som jag kan lyssna om och om igen på :)



Kommentarer
Jenny

Danny och Ola, stolt jag blir ;D

Svar: haha ^^
kakan ^-^

2012-03-20 @ 17:26:17
URL: http://callesflicka.blogg.se/
kitty

haha tuur de då ;D

2012-03-20 @ 17:29:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0