Dag 15 - Mina drömmar.

Mina Drömmar är många. Men Tre av dem är att jag vill ha tre barn, och att adopterat barn från Kina. Och jag vill bygga ett eget hus med Robbin. Leva hela mitt liv bara med honom. och min familj och mina barn och djur och även vänner! Dem som betyder massor för mig.
Även att ha friska barn som ska må så bra som möjligt och att dem ska få uppleva det bästa.Och att jag får leva med resten av mitt liv, och att jag ska ha ett jobb, som jag kommer att älska och bara stormtrivs  med. Ha en kennel med hundar, katter och kaniner. Och få känna den lyckan jag känner nu med mina djur. Och att jag ska kunna ha det som jag så gärna vill. Tyvärr är det en dröm som aldrig kommer att bli uppfylld.
Det har gått i krasch för snart två månader sen. Vilket är skitjobbigt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0