Dag 16 - Det här är jag beroende av.

Jag är beroende av tic tac och utav robbins närhet. Sover knappt när jag inte sover brevid honom, sover dåligt och bara längtar efter honom. Är även beroende av två filtar som är efter farmor och farfar, en som min farfar hade i hans rullstol och en snuttefilt med gröna katter på. Som  jag måste bara få ha i min närhet hela tiden med. Vet inte riktigt varför. Men dem ger mig trygghet som jag hade när jag var liten när jag var där och samma när jag skulle sova där. Sen är jag beroende av att prata med mamma varje dag. Blir knas annars om jag inte får prata med henne. Är väldigt beroende av mamma för att jag får alla svar på det jag behöver och har någon som jag kan luta tillbaka emot om jag behöver någon som jag kan prata. Även pappa med.
Jag söker trygghet jämnt när jag är osäker och det får jag av dem som står mig nära och jagär en väldigt nervös person som inte jämt vet hur jag ska få det att fungera att bara vara kitty.Men jag är beroende av mkt, men det skulle ta år och dagar om jag skulle skriva allting.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0