Dag 17 - Mitt favoritminne.

oj, detta blir en svår en.. Men Eftersom att hela dagen i dag har varit bra så kan jag tala om ett minne som jag har när jag är 2-3 år gammal och är hemma hos farmor och farfar på Makrillen. Har väl typ nyss kommit dit och farfar sitter i sitt hörn i köket och ser oss i hallen. Och jag springer till honom och han lyfter upp mig i hans knä. Och busar med mig. Och jag kunde aldrig känna mig lyckligare då. Och det minnet har jag kvar och det är verkligen inprentat i skallen. Och jag är superglad över det. :)


Denna är en liten liiten pläd som jag har efter min farfar. Han hade den på sin rullstol. Efter han hade dött så fick jag denna av farmor. Den har alltid följt med överallt när man va liten. Älskade den mer än allting annat och den ligger alltid i sängen även. Den ger mig min lilla tuur.



Fick denna av mamma<3 Vann hon i furuvik till mig och Lucky (hunden) Åkte massor av kaffekopparna resten av dagen  och även elefanterna :)

Nej nu blir det sova :) Natti<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0