Dag 18 - Min favoritfödelsedag.

Hmm, jag vet faktiskt inte vilken som är min favoritfödelsedag. För att det är så många bra  födelsedagar. Men kan ju ta denna fördelsedagen,och då va dem som va nära och kära hos  mig. Och det var mycket bra dag och jag va glad hela dagen och Dagen efter så va de bio med mat med en av mina bästa vänner. Och glad va man helt klart =) Och sen  har jag haft många bra födelsedagar, som när jag fyllde 18, 19  och 17 som jag minns nu ^^ Min 20 årsdag va inte så jättebra, Tack vare min moster som hade jävla damp. Fett svårt att glömma sånt jag. Men jag har mina bra dagar med ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0