Dag 3 -Vad är kärlek?

Kärlek för mig kan vara massor av olika saker.
Egentligen kan det välla vara det.
Kärleken till Djur, saker, vänner, släkt, familj m.m.
Men i dag ska jag ta om Min största kärlek jag någonsin har känt.
Han som jag har haft i 6 år snart i mitt liv, någon som jag är tacksamför. Kärlek är när det pirrar i magen, man kan inte sluta le när man har fått ett sms eller pratat med personen i telefon. Som att sväva på rosa moln och bara känna fjärlarna i magen. Man blir alldeles varm i kroppen när man ser personen, och dagdrömmer och tänker på personen hela tiden.
Det känner jag som kärlek.  =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0