Dag 7- Min bästa vän

Jag har två riktigt nära vänner.  Nicole och Jenny heter dem, och dem vet jag att jag kan ringa och messa vilken tid som helst på dygnet. Det bästa med dem är att jag kan vara mig helt själv med dem och att jag kan vara just den jag är och de bästa att jag och dem har så skoj när vi hittar på saker tillsammans ^^.
Dem är även de som jag litar mest på och förlitar mig på att det inte kommer ut saker som jag säger till dem. Och det är det bästa man kan ha som bästa vänner. =)



Kommentarer
Jenny

Älskade vän<3

Detta inlägg gav mig tårar <3

Älskar dig vännen och det du skrev är så sant <3



Bästa vänner, idag imorgon och föralltid <3

2012-03-11 @ 16:30:38
URL: http://callesflicka.blogg.se/
kitty

<3

2012-03-11 @ 16:33:31
Emelie

Ta inte illa upp men tack då vet jag det........ efter snart 20 år ???????? men ta inte illa upp

Svar: Vaddå tack då vet jag? Kan man inte ha flera bästa vänner då??????????????
kakan ^-^

2012-03-19 @ 01:34:03
URL: http://minkerlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0