Nattfunderingar..

Är det vanligt att människor ska låta kaxiga mot en bara för att man är lugnare än andra? Eller är det bara för att andra människor är med som man måste vara på ett sånt sätt? Fattar inte grejen med att vara kaxig som fan och inte bry sig om man sårar människor eller inte. Tycker bara att det suger så jävla hårt. Visst, jag är lättsårad, och det är ingenting jag är särskillt glad över att jag är. Men jag ger folk respekt som förtjänar den respekten av mig. annars är det ingen idé. Tyckert bara att det är patetiskt annars. Från när man va mindre så va de bara så att man var den så kallade "tönten". Och det är tydligen så fortfarande att man är just den tjejen som bara va töntig och som de "tuffa" inte ville umgås med. Men jag tycker som så här.. Människor är lika MYCKET värda som alla andra människor. Fattar inte varför andra tror att de kan göra som de vill med de andra människor. Tycker även det är patetiskt.
Jag är välla den där tönten och då får vem som vill tycka det, orka bry mig. I dag har jag självförtroendet och självkänslan på min sida. Eller nu i natt. För jag tänker inte någon trycka ner mig nu. Om de nu snackar skit så är de bara avensjuka. För alla jävla påhopp, saker som mina bekanta eller släkt har ställt till med skiter jag i. Orkar typ inte höra varje gång att den har gjort det och den andra har gjort så. Menar är man vuxen får man stå sitt kast om man gör något. Samma för alla.
Hoppas bara på en bra sömn och en bra dag i morgon. Orkar verkligen inget jobbigt nu på ett tag. Men det är tur att jag har min familj och mina vänner. helt enkelt mina nära och kära, vet faktiskt inte hur jag skulle klara mig annars. Mina djur älskar jag med såklart och skulle aldrig klara mig utan någonsin<3

den 26 mars fyller farmor 80 år :)<3 så nästa lördag ska vi åka i väg och fira henne på hennes 80 års dag :) Min älskade fina farmor :D<3

JA i morgon fyller älskling år och då kommer hans familj och firar honom :) Myyys! :D


Kommentarer
My

Helt rätt ! Vissa människor verkar sakna respekt och samvete. kämpa på och håll dig till människor som gör dig glad och strunta i dom andra !



styrkekramar

Svar: Tack my :)
kakan ^-^

2012-03-18 @ 10:51:44
URL: http://morsanmy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0