Redan söndag!

Det var skönt att få komma bort hemifrån ett tag, eller ja.. Ett dygn i af. Kände att det behövdes så mkt att få vara lite själv och rå om sig själv mer än va man gör i vanliga fall. Hade hur skoj som helst och kände att det verkligen behövdes :D

Ja Självklart har jag även börjat att  bli sjuk med, förkyld ocg tept till en förbannelse! Hoppas bara att man bli lite bättre till i morgon i af, eller till på tisdag! När man ska ha talet i Engelska C.Ska bli skoj med Talet och känns skönt att man får prata inför en liten grupp eftersom jag inte gillar att prata inför stora grupper.

Och jag saknar min älsklings rex med! Men han har det så bra hos mamma och pappa så frågan är ju om han vill med hem i dag ;) hahah^^
Men i kväll när jag kommer hem så ska jag göra klart det absoluta sista på Engelska C ^^
Ska snart äta frukost och sen ska man mysa lite med älskling^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0