Alltid lika skoj att höra om folk och va de säger xD

Bara sååå skoj att höra allting när man får höra att folk som ska ha respekten av mig som inte ens kan respektera mig. Så egentligen varför ska dem ha det av mig när de inte ens kan ge de till mig? För att få respekt ska man förtjäna respekt. Om inte jag får respekt så ger jag inte heller någon respekt. Visst, jag är som jag är! Men det är ju inte jag annars om jag inte får vara just jag. Och om jag är töntig? ja men låt mig vara de då.. Jag är speciell, unik precis som alla andra. Det finns ingen som man egentligen kan säga är normal, för alla är sina speciella personer, som är unika. Som mina vänner, dem som jag älskar massor! Och jag skulle aldrig vilja ändra på dem, för dem är just dem rätta unika och underbara människor som passar mig alldelses perfekt! Och min familj och släkt? Unika och underbara personer, älskar dem så mycket och jag hade inte varit någonting utan dem. Varken vänner eller familjen.. Skulle mitt liv gå under! Helt ärligt! Förr när jag hade ledsnat på så mycket så sa jag till min sambo att jag skulle bli ensam varg, det som ja fick till svar.. Hur kommer du kunna klara av det? Eftersom jag är för social ^^

Dagens hiss:
Att jag är glad över de vackra unika vänner familj och släkt! och såklart mina vackra djur<3

Dagens Diss:
Att  det är för mkt i skolan just nu -.-

Nej nu ska jag se private practice ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0