Dag 5 – Mina drömmar.

Mina drömmar är många, men det som jag drömmer jag är:
  • Att få bygga ett eget hus, här på landet med stor tomt och stort hus. Med stor tomt. Så man kan bygga en agilitybana för mina hundar jag kommer att ha. Även ha en mysig liten gäststuga som man kan ha sina vänner komma på besök eller min familj om de  skulle vilja.

  • Ha tre barn, en adopterad dotter från kina och att jag ska få gifta mig. Med robbin som jag har delat 6 år med redan i  och många fler ska det bli. Och även att jag ska lyckas med framgång ^^ Lyckas med mitt jobbet som jag så väl kommer att jobba med. Men hoppas och drömma kan man alltid göra. Det är mina mål här i livet. Det finns så mycket som jag vill uppnå och kommer försöka uppnå  i alla fall ^^

 

ja det är välla mina drömmar ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0