Dag 6 – En person jag önskar var vid liv.

Det finns rätt många som har gått bort för mig väldigt tidigt, lite för tidigt. Så det är väldigt dum fråga detta eller påstående eller att det just bara är en person. Menar Morfar,farfar, mormor och en morbror som har gått bort. Så det är ju så svårt att veta va man ska tycka vem man vill ha vid liv. Jag vill helst av allt att alla mina som har gått bort ska vara vid liv helst. För det är ju bara så. Att man saknar dem och önskar att dem va i livet igen.
Det tror jag mest på faktiskt.
Det är svårt att välja just bara 1 person. Så jag väljer hellre alla mina som har gått bort och som jag saknar massor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0