Fredag, underbara fredag!

Mycket som händer nu och det börjar bli massa fint väder! :)



Mina funderingar i dag  är:
  • Hur man ska inte gå vilse i Uppsala utan att hålla koll på mamma ^^ haha då e mamma den som hittar och inte jag ^^ Att gå upp klockan 6 är inte min starka sida ;)

  • Att verkligedn hålla koll var man har fötterna så man inte snubblar eller får något på tårna som gör så j** vla ont! Vilket jag har fått i dag, min stackars stortå :/

  • Och varför det måste blåsa varje gång när det är fint väder, de kunde ju få blåsa varmare vindar så man slipper frysa så mkt när man är ute :/

  • Och så fort man ska göra något hemma att man bara ser hur tiden rusar förbi, det är helt sjukt! I dag har jag knappt hunnit något! Bara hjälpt pappa när han har satt upp min nya säng och lagat mat. Men kom inte hem fören halv 2 så ^^

  • När man ser en vän som man inte alls är vän med längre att det kan vara som att det som har sagts och skrivits inte har varit sant, hur fan ska man hanskas med det :O? Jag tycker att det är jättesvårt efter snart 4 månader, men jag vet inte än hur jag ska göra. :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0