Funderingar och allt annat ^^

Funderingar till 10000 har man ju nästan jämnt. jag har varit rätt duktig i helgen, med allting. Men just med fundetingarna har det blivit så många. Bara under ett par dagar alltså. På typ 3 dagar...

  • Surfplatta, eller bara systemkamera :)? Eller kanske båda ;)?
    Alltså när man har pengar till det så klart ^^
  • Någon idé på något man kan hitta på till en snart 25åring? =) Min Storasyster Tilda fyller ju år om nårga månader, men hon har välla princip allting, men vill ge henne något speciellt :D


  • Någon idé va man kan göra med håret? har färgat det mahognyfärgat i går. Men vet inte riktigt mer va jag ska göra med håret;)
  • Någon som kan ge förslag på massor av bra filmer som man kan se :)?Gillar tyyp allting så jag vet inte riktigt va man ska se för något ;D

 

Ja de va välla allting för mig ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0