Måste kanske bara kanske få bättre självförtroende/självkänsla??

Hmm, i dag har man fyllt i schema för att vara värd på utställningen, hur läskigt som helst, och jag skrev upp mig på en vävstol, men ångrade mig snabbt. Menar hur ska jag klara av att kunna väva något sin jag är för dålig för? Det är för mycket svårt, och det är nog lättare för dem som har vävt ett tag att väva det. Men bästa vän och älskling stöttade mig och sa att jag skulle klara av det, men varför kommer det sig att man blir så osäker i sig själv? Dåligt självkänsla denna vecka ? och samma med självförtroende. Och hualigen! Att vara värd på något som är egentligen så stort som utställningen på forsa?! Yippie! Jag som bara älskar att prata med folk som jag inte känner för 5 öre! För blyyyyg! Jag kommer inte kunna sova en blund alls i morgon! eftersom det är då utställningen börjar, och jag ska vara nere på holma, (holma är där man kan köpa vävgarner, garner m.m. som är väldigt stort för den delen med. Holma-Hälsingland som de heter).
Dagens funderingar:
  • När man är så blyg , bra eller dålig träning att vara i stora arrangemang och möta massa människor? såklart! Man får ju bara träna sig mer och mer, samma sak som att få stå och prata inför klassen ^^ Men nervös kan man ju såklart alltid vara ;)

  • Jag har även funderat på mitt nästa projekt på vävning, och det ska bli en kattfilt, men då är funderingen.. Vilken färg!? Varpen är oblekt och blå. Så något som passar till det är i så fall väldigt bra ^^ Men man får se va som blir^^ Eller har ni några förslag :)?

 

Nej nu ska jag snart sova ^^

Natti ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0