Mot framgång med små steg ^^

Ja i dag så var jag så nervös för att jag  inte skulle klara av detta alls. Men det gick ju galant! Och jag som sov lite oroligt för att jag var så rädd :/ Men det går framåt, men med ministeg då såklart. Men blygheten börjar bli bättre i af^^! Och damerna i min grupp är så härliga! Att man inte kan ha tråkigt ! ^^ Men hemlängtan har jag ju ändå.. Men det är fredag i morgon och sen så är det dagen att få komma hem ^^<33

Dagens funderingar: ^^

  • Om man kan lyckas helt att få bort blygheten och våga "kasta" sig ut och våga mer att ta första steget och börja prata med folk? Jag tänker kömpa stenhårt med det, för jag är översocial och är bara för pratglad då när jag väl har dem jag gillar nära som man kan prata med om allt. fast jag gillar ju att prata i alla fall, men just med det att kunna ta mer plats och kunna vara modig att träffa nytt folk utan att vara orolig för allting.

  • Och det var så mycket prat för ett tag sen om hur man skulle klä sig för att "passa in".. Men om man skapar sin egna stil och trivs mkt bättre med den? Jag tycker om att få klä mig lite fint då just jag vill vara exrta fin och sen om jag inte vill så kan jag ha dem kläderna jag inte är rädd för om de skulle bli skitigt. För jag är inte så noga när jag är hemma och är ute med hunden hur jag ser ut med kläderna, för är det blött och lerit och vi är ute och leker så är det ingen idé att ha sådna kläder ;) som man är för rädd om^^

  • Och det jag nog har funderat mest över i dag är att jävlar va jag vill börja sy egna kläder! Det verkar så jälva skoj så man själv vill börja pyssla me det ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0