Överraskas av olika känslor:/

Det är egentligen rätt konstigt med känslor, för att man har så hilma mycket olika känslor för nästan allting, i dag är nog en känsloladdad dag som är rätt jobbig, Men jag är lycklig med mitt liv just nu. Men allting runt omkring är det som är jobbigt. Känsloladdat kommer ju och går. Det är välla så allting fungerar. Men jag är just nu så lycklig över att kunna få vara mig själv, även om inte andra tycker om mig för den jag är.
Just nu sitter man hemma och är hänging, vet inte om febern har gett sig, men det börjar kännas bättre. Så typiskt med att bli sjuk, usch..

Mina tankar och funderingar är :
  • Varför ska man följa mode om man inte är så inne i det och att de kollar snett på en för att man inte följer mode ? Hänger inte riktigt med på det. Jag gör mitt egna mode. ^^

  • Om man vill överraska någon och dem blir sura på det man överraskar dem med, hänger inte med  på det heller?!

  • Och när jag sist va i stan så hörde jag så här, hur man man gå klädd sådär och hur kan hon ha keps?! Seriöst, det är ju helt sjukt att människor inte kan tro att man kan gå i keps tillexempel för att man är en tjej. Hallå! Alla kan faktiskt ha keps. Vissa är född till att ha det och andra inte. Det är bara så. Och man avgör ju själv om man vill ha det, menar det är ju inte andra som bestämmer hur du ska gå klädd och sen om andra skäms så är de bara dem som gör det. Menar varför ska man skämas över det som man gillar att gå i?

  • Hur ska man göra egentligen för att inte behöva höra varje gång, hallå, kunde du inte bättre eller :S? Menar jag som är inte så jätte bra i allt kämpar gärnet och jag har bestämt mig för att klara det bara. Och jag kan jag vill jag vet att jag kan ! Liksom det är ju bara så!

 

Nej nu ska ja gå och göra middagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0