Slut som artist...

Ja i dag är man verklogen slut som artist! Trött och sliten i hela kroppen!

Dagens Hiss:
Att det bara är 6 dagar kvar till man får sova i sin egna säng med älskling ;D

Dagens Diss:
Att man blir kallad för dum i huvudet när man inte riktigt förstår hur man ska göra med vissa papper och att man ringer och frågar om hjälp för att kunna fylla i pappren rätt.

Jadu, i dag har man funderat massor, men man vet egentligen inte hur man ska hinna med och få ner alla tankarna på papper :S eller på bloggen. Men man kan ju försöka få ner några tankar i af..


  • hmm, tror man att jag kan lyckas att sluta äta godis?
    Svar nej. jag är för mkt godisråtta ;D

  • Åldersnoja när man är 21? snart 22? Illa eller inte? Menar jag tänker snart -"fan, 8 år till 30!" Vet inte om det är särskillt bra att tänka så i af. Men det är ju fortfarande långt så ^^
  • Va skulle man ha för mer ras sen då? Några förslag :)? Jag ska i af ha
    -Rotwiler
    -Labrodor
    -Collie
    -dvärgtax
    -Amstaff
    -collie

  • Många funderingar, snart kan de bli en liten överaskning till som ska hända :D Ska bli skoj ^^ får se va alla säger ^^haha men ni får gärna gissa :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0