TORSDAG I MORGON! :D

I morgon är det torsdag :D och då betyder det att utställningen börjar då :D LYYCKA! Då betyder det också att  det bara är 2 nätter kvar efter denna och sedan får man sova i sin egna säng med älskling :D
Jag har nmed att fundera väldigt mycket i dag, eftersom att det mesta redan va gjort, men hur som helst har ju jag alltid mycket i tankarna så det blir oftast så att jag tänker mycket mer än va man kan tro.
Men jag har kommit unnifull med att jag saknar mina nära och kära för mkt så de kändes verkligen pest och pina! Men sen när man väl fick prata med mamma och älsklingen så kändes de bättre, även prata med en av mina bästa vänner gjorde det mycket bättre hon med! jag får så otroligt mycket stöd och det känns så bra! Och att kunna känna att jag har trygghet fastän jag inte är på hemma plan. Men jag slutar rätt tidigt på  lördag på tal om det, 15.00 är mitt pass över och då ska jag bara ta med mina saker och åka hem :D Vilket jag då ser fram emot:D Eller inte hem, men till Gävle.. För där väntas de Crusing med älskling och en kompis :D Vilket som ska bli underbart! Att få sen åka bil hem gör det bara mkt bättre :DSka nog också äta något, så de blir välla donken ^^ Vilket gör desamma ;D!

Dagens funderingar kan man välla ta nu då  :D:
  • Det jag nog mest har tänkt på i dag är inlines.. som står hemma hos mamma och pappa som jag hemskt gärna vill åka med :( Och undrar om man har lagt av sig något sen man åkte sist? Snart en vecka sen och jag som tycker att det är sååå kul :/ Men på söndag blir de åka av ;D så då får det inte bli regn!

  • En jobbig fråga att ta upp egentligen för vissa, men om verkligen spöken finns? Asså jag tror på dem, för det finns ju så mycket övernaturligt som händer så det måste ju finnas något. Och varför dem spökar för oss? för att skrämma oss eller bara gör så vi vet att dem också bor där så man inte ska tro att man kan göra som man vill  när man har köpt/ hyrt det? När jag bodde hos mamma och pappa kunde jag höra vissa saker, vet inte va men något var det alltid, samma sak när jag nyss hade flyttat i hop med älsklingen så visste jag inte alls va de var som lät.. Och jag kan nästan lova att det var något övernarturligt som fanns där! Något var det, men de har slutat för typ 2 år sen ;)

  • Jag och älskling ska på hans och min kompis student, och jag har såååå svårt att välja kläder till det^^ Jag vill ju i af se lite bra ut ;D Men jag har i af skor som jag ska börja gå in så jag inte får så ont i fötterna när jag går ;D.. Och en sööt blus som jag köpte i ullared som jag funderar på att ha ;D Annars har jag massor av fina klänningar ^^ Köpte mycket fint i ullared med^^

  • Sen så tänkte man på linjen barnslig/töntig går? Menar på det att många säger att jag är så töntig och att jag borde växa upp?! Men vad är då att man är vuxen? Att man ska vara vuxen i alla lägen och skippa allting som barn gillar att göra?  Tycker det låter så hilma tråkigt faktiskt! Men jag är som ett barn, kommer nog aldrig bli"vuxen" som så många tycker att man ska vara. Jag kommer alltid vara mig själv.Vilket är det absolut bästa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0