Ullared/huddik

jaja :D varit i ullared och de va awesume :) men mina funderingar är :
  • Varför när man är på så stora ställen bara stressa och se så sur ut när man shoppar? och ha så bråttom att gå med vagnen så man kör på folk? har varit med om der ett ex antal gånger. Men själv så kanske man blir lika stressad. Men så som jag känner nu i af så är jag inte alls så stressad när jag är tex i ullared eller i stan på gallorierna.  aja ;)

  • En annan fundering är varför alla kan kolla så hilma knas på en och börja sedan gnälla över andra saker som andra gör men som den lika mkt gör själva ? Hänger inte med i svängarna alls längre, så mkt "nytt" som änder runt omkring så jag vet inte alls längre!

  • När man åker buss i bland och så när man har skickat fel smsbiljett och frågar hur man ska göra för att den ska bli rätt att så chaffören kan bli så sur och bara ge en busstidtabellen och glo vidare på en och se bara surare ut. Samma sak när man ska upp till skolan här och de folk ser så fruktansvärt sura ut när man ska sätta sig/hoppa av bussen med packningen, visst.. De är mkt oftast som jag har med, men jag gör mig så liten som möjligt försöker jag i af.

  • En ny design ska jag ha snart, någon /någraförslag?
  • Någon som ens läser bloggen som kan ge förslag eller synpunkter som man kan bättra på så det blir lite roligare att läsa?

Ja, nu ska jag snart lägga mig så ska bara fixa mig inför sängen. Natti!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0