Måndag:)

Suck!! Allting tar tid, jämnt är det något som ska ta sådan jävla tid!! Jag menar på de hära att varför ska beslut och när man ska ta tag på saker varför ska de ta sådan  jävla tid? Jag är lite skvatt irriterad på att man itne kan få svar om vad och hur man ska göra eller att man inte får något svar alls! Det är ju inte det lättaste att fixa till detta som man ska hinna med och göra!! Jag blir så nervös! Hur vet jag när jag ska börja om jag inte kan kolla scemat? Och mitt välkomskit med schema och viktiga papper har inte kommit än heller?! Lite smått panik och jag kan inte beställa böcker så länge jag inte vet om när jag får beslutet från CSN.. Är på negativt humör så jag tror det bästa är då att man sätter sig ner och väver medans man är hos mamma och pappa. Men jag får hålla tummarna på att det blir bra till slutet av denna månad :)
Mer då? Två månader kvar till man åker till Ullared :D OCh då ska de bli najs som tusan för att då ska man ju bara shoppa loss ;D Håll tummarna för mig i veckan :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0