Måndagkväll =) 3 september :)

Nä, jag har så mycket att egentligen som jag har att skriva, men vet bara inte om jag ska palla att skriva allting..
 
  • Att vara vuxen har så många måsten, som man inte tror att de ska vara så mycket! Att man ska verkligen ska hålla koll på exakt på allting själv?
    Det  är ju sjukt svårt med att kunna exakt allting och ska kunna besvara allt som räknas utav en!? Och att kunna vara någon som yngre ser upp till? Det är något som kan vara svårt i bland tycker jag. Men att vara den om man verkligen den tjej/killen som man vill vara som förebild =)?


  • Att beställa böcker som är huur dyra som helst för att man ska plugga? Det är jobbigt då när man inte är i  tid att låna dem eller hittar dem begangnat. Men det är välla det som kallas vuxen? Att studera som vuxen? På högskolan? Eller är det bara vissa böcker man måste köpa?


  • Det står mellan två olika mobiler som jag ska köpa senare^^ Men som sagt de blir inte en ;)


  • En bra nystart  är ju att kunna ta kontakt med nya människor, och att man verkligen vågar ta  kontakt och söka lite nya vänner'?:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0